מערכת קוראבין – או איך הפסקתי לפחד מלפתוח בקבוקי יין

מערכת קוראבין

תאר/י לך את המצב הבא:
את/ה חוזר/ת בערב מהעבודה אחרי יום מעייף וכל שחפצה נפשך הוא למזוג לעצמך כוס יין משובח וללגום אותו בנחת על הכורסה שלך. את/ה יודע/ת שיש לך בקבוק יין טוב שכבר פתחת, אבל את/ה גם יודע/ת שיש ימים שמצדיקים לגימת יין טוב במיוחד. אלא שפתיחת בקבוק היין הטוב במיוחד תחרוץ את דינו ואחרי שתסגור/תסגרי את הפקק, היין יתחיל להתחמצן לאיטו ובפעם הבאה כבר לא יהיה כל כך משובח…

כעת תאר/י לך את המצב הבא:
את/ה מזמינ/ה אורחים לארוחת ערב, הקפדת מאוד על התפריט ואת/ה יודע/ת שכל אחת מן המנות לא תהיה מושלמת ללא כוס היין הנכונה שתלווה אותה. יין ספציפי ושונה לכל מנה כמובן. אך פירוש הדבר הוא לפתוח 3 בקבוקי יין שונים ובכך בעצם לבזבז שאריות יין מ-3 בקבוקים, שכן לא תשתו בקבוק שלם עם כל מנה.

או את המצב הבא:
את/ה מזמינ/ה אורחים לארוחת ערב או לארוחת חג. לפני שאת/ה פותח/ת בקבוק יין את/ה רוצה לוודא שיש מי שיישתה, כדי לא לפתוח לחינם, ואז את/ה מגלה שלכל אחד מהאורחים טעם שונה. בעוד שאת/ה מעוניינ/ת בריזלינג הגרמני, אורח אחד חושק בקברנה הגלילי ואורח שני בשירז אוסטרלי. האם תפתח/י שלושה בקבוקים יקרים, כאשר את/ה יודע/ת שמרגע הפתיחה הם יתחילו לאבד מטעמם?

ולבסוף תאר/י את לך המצב הבא:
בביתך מתארח קרוב משפחה, חובב יינות בעל טעם משובח כמוך לפחות. את/ה מוביל/ה אותו אל מקרר היינות ומראה לו בגאווה את אוסף הבקבוקים ששוכן בו. שניכם מתפעלים משנות הבציר וממגוון הסגנונות, אבל אתם יודעים שלא תוכלו לפתוח יותר מבקבוק אחד או שניים הערב…

אם התרחישים לעיל מוכרים לך מניסיונך, או מובנים לך מעצם הדילמות המלוות כל חובב/ת יינות אזי יש לנו בשורה בשבילך שלדעתנו היא לא פחות ממהפכנית. אנחנו רוצים להכיר לך את ה- CORAVIN. זכור/זכרי את השם, הוא עשוי להיות החבר החדש הכי טוב שלך!

מדובר בטכנולוגיה חדישה למזיגת יין אשר מאפשרת לך ליהנות מהיין בלי לחלוץ את הפקק. הטכנולוגיה של קוראבין מגינה על היין שלך מפני חימצון על ידי השארת הפקק במקומו בזמן שהיין נמזג. בעזרת קוראבין אפשר ליהנות מכוס יין בלי להתחייב לבקבוק שלם, אפשר לערוך השוואות בין יינות שונים, אפשר להציע טעימות של יין בקלות ובביטחון שהיין יישמר עד המזיגה הבאה. אפשר ליהנות מבקבוק אחד למשך שבועות, חודשים ויותר בלי לאבד אף טיפה.

אז איך זה עובד?
מערכת קוראבין מחדירה מחט דקה וחלולה דרך פקק השעם. הבקבוק מתמלא לחץ על ידי גז ארגון, ברגע שהלחץ בבקבוק גובר היין זורם דרך המחט ונמזג לתוך הכוס. אחרי שהיין נמזג המחט מוצאת והפקק אוטם את עצמו מחדש. קוראבין עובד בצורה אופטימאלית עם בקבוקי יין שלהם פקקי שעם טבעי ולא נועד לשימוש עם בקבוקים בעלי פקקים סינטטיים כי קיים סיכוי שהם לא ייאטמו בעצמם לאחר השימוש. לצד זאת הקוראבין יכול לעבוד עם בקבוקי יין שלהם פקקי הברגה ( Screw caps ) באמצעות החלפתם בפקקים ייעודיים של קוראבין.

כדי להבין יותר בקלות צפו בסרטון:

מערכת קוראבין בנויה מ:
מחט
מחט באיכות רפואית המוחדרת לפקק בלי לפגום בו ומאפשרת לו להיאטם ולהמשיך ולשמור על היין. למחט ציפוי טפלון העוזר לה לחדור בקלות דרך השעם. המחט חזקה מספיק כדי לעמוד במאות חדירות לפקק.

קפסולות קוראבין
קפסולות של גז ארגון אשר מגן על היין שנותר בבקבוק מפני התחמצנות. ארגון הוא גז אינרטי אשר נמצא בשימוש רחב בתהליך ייצור יין, הוא אינו משפיע על היין ואין לו השפעה על הטעם והתכונות האחרות של היין.
קיבולת גבוהה – מאפשרת לך למזוג עד חמש עשרה כוסות יין של 150CC לכל קפסולה.

מנגנון מזיגה
ידית מזיגה-בעת-עזיבה – לחצו על הידית כדי להחדיר לחץ לבקבוק עם גז ארגון, עזבו את הידית והיין יימזג החוצה.
ידית ארגונמית – מאפשרת לתפעל את הקוראבין בעזרת יד אחת כאשר ביד השנייה מחזיקים את הבקבוק.
זרבובית בזווית – מכוונת את זרימת היין למזיגה נקייה ואחידה ללא טפטוף לצדדים.

תופסן בקבוקים
קפיץ במתח גבוה – מאפשר תפיסה חזקה ובטוחה של הבקבוק, מבטיחה שהקוראבין יישאר יציב בזמן המזיגה.
רוחב מתכוונן – מתאים לבקבוקים סטנדרטיים במבחר גדלים.

נשמע מעניין? יש לך שאלות נוספות? אתה יותר ממוזמן ליצור עמנו קשר או לבקר באולם התצוגה שלנו (ברחוב המגשימים 20 קרית מטלון פתח תקווה) כדי להתרשם ממגוון דגמי הקוראבין שלנו.

לחיים! 🍷

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר





    This site is protected by reCAPTCHA and the Google

    Privacy Policy and Terms of Service apply.