כל מה שצריך לדעת על מקרר יין קטן

vinopo CH 70 CC

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים אוהבים לשתות יין ויתרה מכך – רואים בלמידה אודות סוגי היין תחביב לכל דבר ועניין. הם נהנים לחקור סוגים שונים של יינות, לבקר ביקבים בארץ ובעולם, להשתתף בקורסים/סדנאות בתחום היין, לטעום יינות אשר יוצרו בשנים שונות ואט אט גם מגבשים דעה אודות סגנון היין אותו הם מעדיפים.

אחד הנושאים החשובים שיש ללמוד בתחום ברגע שמתחילים להיכנס אליו הוא אופן אחסון בקבוקי היין, כך שהיין יישמר בצורה טובה ואף ישתבח, כל עוד הוא מאוחסן בתנאים נאותים והבקבוק לא נפתח.

מי שמחזיק בביתו מספר בקבוקי יין, שנבחרו ונרכשו לטובת שתייה, או אירוע עתידי, ראוי שיצטייד במקרר יין ביתי קטן, בו יאוחסנו הבקבוקים בתנאים הנדרשים. היכרות עם הסוגים השונים של מקררי היין הביתיים הקטנים יאפשרו לחובב היין בחירה מושכלת של מקרר יין המתאים לצרכיו.

איך בוחרים מקרר יין ביתי קטן?

חשוב לשים לב למספר פרמטרים, שיסייעו לכם בבחירת מקרר היין:

  • גודל – כמה בקבוקי יין נאחסן במקרר? עשרה בקבוקים? אולי עשרים בקבוקים? ישנם מקרים בהם נדרש אחסון של יותר מעשרים בקבוקים; כל חובב יין והעדפותיו (יש לציין כי בעקבות רכישת מקרר יין מגיע גם ה"תיאבון" לעוד בקבוקים ולכן אנחנו בוינופו ממליצים לכם על מקרר יין הגדול בלפחות ב- 20% ממספר הבקבוקים עליו חשבתם מלכתחילה).
  • צריכת חשמל – מקרר יין הוא מכשיר חשמלי לכל דבר ולכן נדרשת התייחסות גם לדירוג האנרגטי ולצריכת החשמל שלו. יש לשים לב כי במקרה של מקררי יין, פרמטר צריכת החשמל הנו פחות משמעותי מאשר במוצרי קירור אחרים כמו מזגנים או מקררים רגילים משתי סיבות: טמפרטורת שמירת היין היא יחסית גבוהה (14-16 מעלות) ובשונה ממקרר רגיל שפתיחת הדלת שלו מתבצעת לעתים קרובות וגורמת לכניסת אוויר חם ובעקבותיה עבודה של המדחס, פתיחת הדלת של מקרר היין מתבצעת לעתים רחוקות.
  • סוג מערכת קירורטרמו-אלקטרית או מבוססת מדחס – לפני רכישת מקרר יין רצוי להחליט אם רוצים לשמור חלק מבקבוקי היין למשך תקופה ארוכה (לדוגמה: 4-5 שנים). אם מדובר בתקופה ארוכה, מומלץ לרכוש מקרר מבוסס מדחס אשר ישמור על טמפרטורה יציבה לאורך זמן. אחרת, גם מקרר יין טרמו-אלקטרי הוא אופציה טובה מאוד ובהשוואה למקרר מבוסס מדחס הנו שקט יותר וזול יותר.
  • עיצוב – כיום אפשר להשיג מקררי יין ביתיים קטנים ואלגנטיים עם סוגי גימור וצבעים שונים, כאלה שיכולים להשתלב בקלות עם הריהוט בבית, למקרה ומעוניינים להציב את המקרר במקום בולט ומרכזי. פרמטר זה יהיה בעל משמעות פחותה אם המקרר ימוקם במרתף או בחדר צדדי. בכל מקרה, יש להקפיד להשאיר 3-5 ס"מ מרווח מאחורי מקרר היין ומצדדיו.
  • מחיר – על סמך הפרמטרים הקודמים ייקבע המחיר של מקרר היין ואין ספק שמדובר בנתון חשוב ובעל השפעה בבחירה. מקררי היינות הקטנים, באופן טבעי, זולים משמעותית ממקררי יינות גדולים וממקררי יין אינטגרליים המשתלבים במטבחים.  

איך תבחרו את המקרר הנכון ביותר עבורכם?

כמו בכל קנייה – גם כאן חשוב להתייעץ ולהיעזר באנשי מקצוע המכירים ומבינים את התחום ויודעים לתת המלצות. במענה הטלפוני של חברת "וינופו" תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ממומחים שיידעו להתאים לכם את מקרר היין עבור אוסף היין שלכם, מבחינת גודל מקרר היין, סוג הקירור והדגם המתאים לכם.

באולם התצוגה ובאתר חברת "וינופו" המשווקת מקררי יין תוכלו להתרשם מסדרת מקררי יינות, במגוון גדלים ובאספקה עד הבית, לעמוד על ההבדלים בין הסוגים השונים ובכך לצמצם את האפשרויות ולבחור במקרר היין שמתאים לכם מכל הבחינות – גודל, צריכת חשמל, סוג מערכת קירור, עיצוב, מחיר ומאפיינים נוספים.

בחירה מושכלת ונבונה, תקנה לכם מקרר יין המותאם לצרכיכם, שישרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות.

צרו עמנו קשר בכל שאלה ונשמח לסייע לכם בבחירת מקרר היין המתאים ביותר עבורכם.

לחיים! 🍷

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר





    This site is protected by reCAPTCHA and the Google

    Privacy Policy and Terms of Service apply.